Jag har blivit med surfplatta!

Som rubriken lyder så har jag gått och skaffat mig en surfplatta, dock väldigt temporärt. Det är nämligen bara mammas samsungsurfplatta vi snodde med oss hehe. Hon använde den tydligen aldrig sa hon så vi fick lov att låna den på obestämd tid. Vi har dessutom ett litet 3G kort så nu har jag en sysselsättning på tåget till jobbet varje dag hoho. Fyfan i helvete vad orutti jag är på att skriva på denna skitsak dock, men man kanske lär sig. We'll see. Nu ska vi laga lyxsöndagsmiddag, tjosan!




det där ska föreställa min vinkhand. alltså what bilden är pytte ju?? fattar verkligen nada den går ej att göra större? redan trött på surfplatta haha. dessutom gör den inte stora bokstäv efter punkt heller. blä


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0