EMMA, MIN EMMA ♥

Nu ska jag berätta en saga om, en liten gullig tjej som fyllt femton år. Säkert allra vackrast på jorden och, tappar aldrig party lalalalala..... Ja, ni fattar grejen.
Beskriver Emma med varenda ord ♥
Tycker om Emma, riktigt rejält. Vi är liksom på samma nivå hon och jag. Samma humor, samma störda beteénde och samma störda ideér. Har precit kidnappat en katt liksom. Hon heter Torsten nu. Hon é VÅR NU MOHAHAHHA! Stackars kattjävel...
Målade naglarna på henne nyss... Jepp. Cutiepie!
RENA RAMA ROLF. Hehe. Åh "kära vänner" - Roffe, vår gamle lärare.
Tuggar tuggummi.
Förlåt, tappar bort mig. Detta var ju menat som ett kärleksinlägg till Emma. Keep it real - Emma! Min vän. Min fjortisvän. :') Som sagt - på samma nivå. Fjortis som fjortis, humoreliten som elithumorn, Domor & Lilleris. Eam & Thhaw. Titti & Emma. Emma & Titti. Du är problemet, men jag är orsaken! We belong together ♥  Det är så det är - vare sig du vill det eller ej! Du kommer aldrig bli av med mig. :) Man kan nog säga att jag är din stalker.
Lika som två svarta vinbär, eller hur var det? Jepp. Så var det!
Nu ska vi gå och dampa tillsammans ♥ Tycker om det. Att dampa med dig.
Puzz kompiz ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





Vi é så söta tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0