GOOOD BYE BLOGGEN

Bloggen är döende. Den dör idag. Eller nja, mer så att den går in i koma. Tänker sätta lösenord på skiten, kanske ger ut lösenordet till någon lycklig jävel. Haha, snarare olycklig. Stackars sate.
Nejdå, nu ska vi inte vara såna! Jag vet att ni undrar varför, och svaret är DÄRFÖR! Hihi, älskar att hata det svaret. Det suger verkligen :D
Men jaaa gubbar, vi ses! KANSKE


Det ska se ut som att jag vinkar. Btw så klippte mamma mig idag, behövdes om man säger så..

Väntar tills typ imorgon innan jag sätter lösenord så några få stackare hinner läsa detta.
Att jag sätter lösen men ändå fortsätter blogga är bevis på att jag gör det för nöjes skull, för min egen skull och sådär. Varför skulle jag annars fortsätta? Jo tja jag har inget liv men jag tänker inte direkt skriva ofta utan när jag känner för det för jag tycker det är roligt fast det inte är roligt och tja jag har inget liv men jag... Ja, ni fattar grejen. Typ som att jag just nu kände för att SVAMLA SOM TUSAN. Hehe.
Tjingelingon!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0