SJUK

Jag är sjuk. På alla möjliga sätt och vis. Psykist, fysiskt, tekniskt? Ne men ni fattar poängen. Fast ne. För de finns ingen.
Jag blir djup när jag är sjuk. De é typ sant. Sitter här i min ensamhet och filosoferar. Ensamhet eller vad. Känns jäkligt ensamt just nu faktiskt. Inte många som förstår sig på mig, hittills har jag inte träffat en enda.
Jag vill gå på träningen me killarna ikväll, men nejnej. Man är ju sjuk. Får väl sitta hemma och, typ, tröstäta glass. Hoppas vi har glass hemma. Inte en chans att jag orkar gå ÄNDA till frysen och kolla.
Wow, vilket värdelöst inlägg.
Nu drar jag då. Hejdå tills vi hörs. (Logik)


Right here, right now. (Nothing is impossible... Or everything...)

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0