01:28 Dagen efter dagen

Jorå. Det blev en riktigt bra jul! Jag, mina syskon, mamma, mormor och min brors flickvän. Riktigt mys. Kalle anka, mat, klappar, godis, lite tv, utmaningar på wii osv.
Känns som att jag varken behöver eller orkar gå in närmare på saken. Håvade in pengar och fina småsaker till klappar!
Imorgon blir det julafton #2 hos pappa. Gött! Bara att matstrejka tills julmiddagen imorgon då. Ladda upp genom att tömma magen!
Nej nu ska jag försöka hitta en mobil jag kan kapa här i mellandagarna förhoppningsvis. Kan behövas då jag inte använt en mobil på två dagar nu. Hittar inte laddaren till reservmobilen... Hehe.
Hoppas ni har haft en riktig kanonjul till skillnad från alla bittra facebookare som leker Grinchen.
God juldag!

 
AAAAAAWW gulligull på julafton! Ansträngde mig till och med till att locka håret. Vilken rackabajsare


Våran fine julgran. Inte lik fin som förrförra året dock. (Hade ingen förra året).
Finare när det är mörkt också. MENMEN. Plast då vi har katter också.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0