Day 06 – Your best friend

Min bästa vän. Jag har nog ingen. Eller vadå nog, jag har ingen. Bästa vän för mig är någon man berättar allt för, litar på, träffar ofta, och väljer framför alla andra. Jag berättar inte allt för någon, träffar ingen ofta och väljer ingen speciell framför alla andra, men jag har folk jag litar på.
Jag har flera nära vänner, så som Katja, Nadja, som alltid varit bland mina närmaste, och Madde. Emma var, hon var min bästa vän. Fast samtidigt kändes det mer som att hon var min än att jag var hennes, hon skrev bästa vän till veeldigt många personer, men jag kallade inte vem som helst det. Och så kändes det mest som att jag typ, konkurrerade om henne, kändes så dumt. Menmen, senaste månaderna har vi knappt pratat typ. Men kompisar är vi och det är jag glá för!
Katja och Nadja är mina barndomsvänner, vilket betyder en hel del. Me like att vi hållt kontakten!
Madeleine och jag var kompisar när vi gick i samma klass, i fyran typ. Sen bytte jag skola och swisch så försvann kontakten, sen började hon prata med Manfred och dom blev tillsammans vilket ledde till att vi också började snacka igen, all lycka till Madde och Manfred, mina två goda vänner! :D
Hihi, måste även ta upp, apropå bästisar, så jag och Anna (http://9december.devote.se) var ju beestuwsawr typ 200..8? 7? Allra helst sommarn! Haha, härligt störda tider :'D


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0