Day 09 – Something that makes you cry

Jag har typ hoppat över en vecka eller nåt menmen. Tror ingen bryr sig alltför mycket så det är nog lugnt faktiskt.
Men, something that makes me cry. Allt. Jag gråter fan för allt.
Filmer, musik, mig & mina tankar, händelser, till och med empati för andra. När jag hade en vän som mådde dåligt och grät, så började jag gråta, hahaha.
Filmer är fan inte kul. Jag bölar alltid för att jag blir så avundsjuk på filmer. SÅNT DÄR HÄNDER FAN INTE I VERKLIGHETEN menar jag.
Fast jag har nog aldrig gråtit så mycket som på farmors begravning. Åh vad hemskt det var. Fast grejen var den, att det var inte för att jag var ledsen över att förlorat henne (Såklart jag var det också! Men ni fattar.) för jag hade inte speciellt bra kontakt med henne, vi var och hälsade på då och då, men inte mer än så. Men det var att se farfar som var värst, dom hade varit tillsammans i.. Ja, ungefär 60 år. Förstår ni hur lång tid det är? Min livstid gånger fyra. Och sen ska han leva vidare utan henne. Han var mer förstörd än jag någonsin kan förstå. Ni kan ju tänka er, eller nej, det kan ni inte. Inte jag heller. I torsdags var det 1 år sen, och farfar kommer aldrig kunna gå vidare. Power of love.


Brutalt försök till att göra en passande bild till inlägget. Jag hoppas fan att ni tycker jag lyckades, för jag råkade överdosera mascaran på kinderna. Bra försök iaf. Bättre lycka nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Sanna

är det matteboken ag skymtar nere i hörnet? :D

2010-12-20 @ 17:34:00

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0