För jag är unik, precis som alla andra!

När andra får skavsår på fötterna
Så sätter dom på plåster
För så ska det vá.
Men jag
Jag får skavsår i käften
För jag har tandställning
För jag är inte riktigt som dom andra, jag.

När andra är i skolan
Då sitter dom på bänken
Och lyssnar på fröken
För så ska det và.
Men jag
Jag sitter på fröken
Och lyssnar på bänken
För jag är inte riktigt som dom andra, jag.
Nej, jag är inte riktigt som dom andra, jag.

När andra spelar fotboll
Så springer dom på planen
Och sparkar på bollen
För så ska det và.
Men jag
Jag springer på bollen
Och sparkar på planen
För jag är inte riktigt som dom andra, jag.
Nej, jag är inte riktigt som dom andra jag.

När andra ska meta
Då sitter dom på bryggan
Och tittar på flötet
För så ska det và.
Men jag
Jag sitter på flötet
Och tittar på bryggan
För jag är inte riktigt som dom andra, jag.
Nej, för jag är inte riktigt som dom andra, jag.

Jag försökte hitta låten på youtube. Men den finns fan inte. Är fan riktigt besviken. Fast såhär går fan inte den jag hört förr? Enda texten jag hitta.. Jag kommer ihåg något om en hatt
Eller det kanske är den trekantiga hatten? Eller är det samma låt? Vettefan
Besviken i vilket fall som helst.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0