MEN JAA JAHA

Troett chey som hatar stavningen "chey" men skriver det ändå, bara för att vara cool.
Match imorse, förlust med 12p. Faaen på den, borde inte förlorat. Det var ju rätt dumt! Vi som var obesegrade, nu kan jag inte yttra mig om det ordet längre :/ Fan! Lät ju så proffsigt och allt.
Träning med distriktsgrejen sen, riktigt roligt! Alltid trevligt med nya människor, eller ja, man har ju träffat alla förut men ändå. Haha. WHATEVER! Åh damp hatar och skriva astorra inlägg "Idag gjorde jag det och det BLABLABLA HOHOHO XOXO the one and only tittigirl" ba NEEEEEE.
Men vafan, det är väl det jag gör?! SKITSAMMA.
Läs och lid.

Åh.

Nytt motto:

Läs och lid.

Ciao! :D


Nu ska jag plugga. NAWWWWWW STACKARS MIIG! BUHUHUHUHUUHU! Ne titti, tänk på barnen i Egypten. Dom kanske blir biten av en haj liksom. Det farligaste i min närhet är en hund vars andedräkt kan döda. Rätt farligt det med iofs.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0