ASNAJS

ÅHYEH, vilken underbar kväll kvällen har bjudit på! Tre-mot-tre turnering i Söra var, RIKTIGT rolig! Mycket tack vare mig och Yoella. Vilken fantastisk humor vi har måste jag säga! Cred till oss!
Alltså, kan ni fatta att robot unicorn attack-låten spelades i högtalarna flera gånger?! Underbart! Dock förstörde den trepoängstävlingen för min del, det går helt enkelt inte att fokusera med hoppande regnbågsfärgade enhörningar i huvudet. Men lika glad var jag ändå!
Ja, låtarna som spelades var ju nästan höjdpunkten hähä. Nejdå! Bara en väldigt enorm extra-bonus!
Sen jonglerade vi med mandariner, var bollkallisar, körde tre-mot-tre givetvis, mitt lag bestående av mig jacob och hector var ju rätt grymma, ooch mucho mer. Fick även dela en fet marabou med jacob! Sweet hähä.
Yoella vann straffkasttävlingen, så hon fick också en marabou. Så skriker jag, dum som jag är, "Hon kommer hit och snor vår choklad den jäveln", sen insåg jag, att.. Jag tillhör ju fan inte heller Åkersberga basket! Tragiskt.


Åkersberga var fan bra ändå :'D

Ps. Jag & Yoella är fan riktigt roliga! Var på så himlans bra humör ikväll! :D
Ps 2. Cirkus Möller är fan ännu roligare... Yeye!


Kommentarer
Postat av: yoooooooooooooooooooooooooe

hahah sökte på yoella på google och hittade det här. robotunicorn attack!!! HAHAHHAHAHAHH

2011-10-02 @ 11:34:30

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0