Egentligen mest ute efter empati

Såg precis "I love you Phillip Morris". Jaha. Fan vilken random film. Verkligen bara sjukt random. Men ja, den var la helt ok ändå! Lite smågullig.
Annars då? Annars? Jo annars så börjar jag känna mig lite smått rastlös, men samtidigt inte. Känner väl kanske för att hitta på något kul, men inget direkt måste. Skulle träffat Madde, Manfred och Måns ikväll, verkar dock inte bli något. Jaha, tråkigt. Imorgon ska jag i alla fall till täby, kanche med Madde. Annars med mor min. Mobiljakt!
Fyfan vad tråkigt inlägg. Bland det torraste jag gjort. Hamnar på listan. Vilken lista? Lista? Jag har ingen lista.


Slog precis i lilltån i bordskanten. Ni har gjort det nån gång va? Ni vet hur det känns? Jajävlar fyfan vad ont det gör

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0