HELT TILL MIG

Honey im hooome! Känns rätt sorgligt faktiskt, Enköping var verkligen helt obeskrivligt. Men ska inte sitta vid datorn nu, orkar inte. Skriver bara in ett rim som jag och Emma gjorde i bilen på väg hem. :D

Tack för en helg som var underbar, japp, det är precis vad den var!
Helgen har varit som en lång dröm, Enköping ska ha massor av beröm.
Just nu är jag så jäkla glad, även fast jag glömde min choklad..
Vi har suttit som apor i en bur, och fått massa nummer på min lur.
I spel har vi inte haft tur, men för det är jag inte sur.
vi har skaffat nya vänner, inte såna som vi direkt känner.
Vi har skrattat så vi gråtit, vi har nog ganska mycket låtit...
Vi har tagit kort så Emmas kamera dog, för ett ögonblick vi inte log.
Men det går inte att undvika att vara glad i denna stad, allra helst eftersom vi igår tog ett bad.
Vi har sovit på ett golv, vi sov inte längre än till tolv.
Men det var det värt, för nu håller vi Enköping kärt.
Vi har haft backstagepass och fixat gratis mat, hoppas dom inte känner något hat...
Vi har gått en hel del, många gånger blev det fel.
Men det bästa är ändå våran nyfunna vän, han heter inte Glenn.
Däremot kanske Sven.
Fast på riktigt heter han Joakim, and we like him!
Nu är helgen dessvärre slut, och vi är påväg ut.
Men tillbaka kommer vi, så ledsna behöver ni inte bli!
Så nu tackar vi en sista gång, det här blev typ en hel sång.
Puss & Hej!
 

Denna låt liksom symboliserar Enköping för mig nu. Ola var där och sjöng den, så jäkla skööön.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0