MIN DAG IDAG

Vaknade upp, åt en redig ordentlig frukost innehållande två mackor och ett glas juice. Sådan där typisk frukost. Två fullkornsmackor med ost och ett glas (observera ikeaglas) med apelsinjuice. Visst håller ni med? Är inte det en typisk frukost? Jo då, visst är det det.
Aja, sen kom Madde hit och vi pratade igen allt vi missat under hennes vistelse i Spanien (Trodde först Mohammed från Egypten kom och hälsade på när hon kom, hon var rätt brun, fast hon hade inte mustasch).
Sen lirade vi lira Wii, jag är en naturbegåvning. Sedan lagade vi en helt fantastisk lunch, hamburgare, och wow, mästerkockarna or whaaat. Helt otroligt vad duktiga vi var. Sen kopplade vi datorn till tvn och satte på en töntfilm. Lägg gärna märke till tönt. Tycker verkligen att High school musical är oerhört töntiga men kan inte låta bli att tycka om dom litegrann ändå. Hihi. Zac Efron är också helt O K. Fast lite töntig han också, men vad gör man liksom.
Vid halv fyra tiden gled Carro och Lena förbi och plockade upp mig som en vilsen liftare. Eller ja, det var ju planerat. Menmen. WHAT - EVEEEEEEEEEEEER! (Jag när jag försöker leka bitchig)
För vi drog till träning i Bollstanäs (Erica om du läser detta - läs Väsby), första träningen med laget på hela sommaren. Saknat er allesammans, även fast halva laget typ inte var där. Hehe. Aja, ni fattar grejeeen...
Fick träffa min älskade blivande fru Erica! Än så länge är vi bara förlovade, men jag ska snart fria! Hihi. (Säg inget till Erica! Visserligen är hon bloggens största stalker, så Erica, läs inte det här! Du vet inget...)
Nu ska jag avsluta denna bibel. Så, antar att eftersom jag skrev bibel borde jag:
AMEN!


Man kan ju tycka att allt detta borde göra mig glad...


Men näe. Inte fullkomligt.

(Haha lol att jag alltid använder dom här bilderna? Jag har fyra st nästan likadana men med olika miner - Glad, ledsen, förvirrad och arg. Ja, så man gör det här i bloggvärlden.. ?)

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0