TITTI ANDERSSON RIMMAR SÅ VI SVIMMAR

Nu tycker jag att alla ska joina min Fanclub på facebook, för jag vet att ni gillar min look.
Det hela började i Göteborg, där vi aldrig kände någon sorg.
För vi spelade basketboll, och aldrig hade vi någon koll.
Men under resan försökte jag rimma en del, bara några FÅ gånger blev det fel.
Men jag är ändå rätt okej, och jag vill bara skrika TJOHEJ!
För jag vet att ni gillar det, så gå nu med i fancluben eftersom du é så het! ;)
Ps. Sök på: TITTI ANDERSSON RIMMAR SÅ VI SVIMMAR

Till exempel så skrev jag ju ett till bloggen förut :) :

Tack mina söta bloggläsare för att ni gör mig rik, typ tack vare av att sitta på ett fik.
Jag är känd tack vare min blogg, hela världen gillar min facebooklogg.
Att bli känd gick väldigt fort, numera skriver jag autografer och tar massa kort.
Får idolbilder på mail, vissa är ganska fail...
Shoppar mest hela dagen, och f...öljer inte direkt lagen.
För jag är 15 år och går på krogen, och är mot min pojkvän aldrig trogen.
Byter kille som underkläder, och älskar bra väder.
Har massor av vänner, fast det är inte många utav dom som jag känner.
Blir nog utnyttjad ibland, men är i alla fall alltid i första hand.
Men jag måste ju passa på nu när jag är ung, och känner mig som en kung utan pung.
Fast jag har egentligen inget liv, hoppas nästan på att få hiv.
Men huvudsaken är att alla älskar mej, för att jag är en så jävla snygg tjej!
Puss på dej, hej!


Och la ut en passande bild. :)

Jaja, nu ska jag börja städa... Wiiiiiiiiieeeeeee! (FÖRSTÅ IRONIN)

Todiloo

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0