TJO

Detta är inte en tegelsten. Detta är minst TIO tegelstenar som sitter ihop med hjälp av såndär smörja man sätter ihop tegelstenar med som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Detta är inte en "mobil". Detta är en "dator".
Aja, jag tror ni fattar grejen nu.
Min dator är kvar hos pappa, men jag åkte direkt från tvillingarna till mamma eftersom jag ska städa förrådet och tjäna lite pengar, det är så man gör det när man inte har jobb.
Men det roliga med denna "dator" är att jag har massa gamla bilder och grejor.
Lägger in några småmuppiga.


Två somrar sen. Check out that fjortisbrills, höhö, sweeet... Näe


Man va ju med i tidningen.. Haha.


Fick tandställning.. Aouch, men stolt var man. & Glad.


Hahahaha. Vi lyckades smita undan orienteringen varenda gång, orienterade en gång och då åt vi blåbär. Som ni kanske ser.. =)


Syslöjdslektionerna var rätt roliga ändå


Så går det när jag och Emma ska cykla hem från IP..


Tältningen :')


Förlåt Emma, var så illa tvungen! Emmas RÖDA RÖDA RÖDA hår :D (På lappen står "Något gick FEL... ->")


Olle & Ylva! Riktigt grymma lärare det där..


Många kvällar förra sommarn tillbringades i Emmas källare med Emma & Clara. Denna gång dansar jag och Emma vals.



Jag färgade håret. Eller ja, tvillingarna färgade mitt hår.


Jag misslyckades


Medans andra lyckades.


Min bäddsoffa gick sönder. Blev rätt coolt faktiskt.


Jag blev fjortis för en kväll och katja blev rätt förskräckt...


Men sen blev jag normal och vi blev kompisar igen!



Alla har vi en fling för... Torsten.


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha :P

2010-07-22 @ 15:24:05
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0