YUP

Kom precis in efter att ha träffat Emma, vi har visserligen varit med varandra oavbrutet i fyra dagar, men vi får då aldrig nog av varandra! Pratade lite och sprang omkring och lekte coola typ.
Förresten så har jag största köttigaste såret efter min tandställning, av spikarna där gummisnoddarna ska sitta, lägg märke till ska, alltså, dom gör inte det. Det gör ont.
Annars så kollar jag runt på bussar till Öland, åker ju dit på tisdag! Åker ner med buss själv och möter Erica med familj där, ska bli huuur niiice som heeeelst. :D
Nu blir det tv, känns som jag nördat tillräckligt vid datorn idag.
Ska berätta lite mer om Enköping, typ, imorgon, då Emma har lagt in lite bilder också (lite och lite, ganska mycket.) :D



Hotellrummet, jag är så jäääädra cool.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0