OFANTASIFULL

Känner mig helt tom på fantasi. Har ingen kreativitet alls för tillfället. Helt tomt. En nöt med skal utan nöt i skalet. Flaskpost utan post. Cheeseburgare utan ost. Bubbelvatten utan bubblor. Helikopter utan propeller. Ja, ni förstår poängen.
Insåg det genom att jag lite glatt tänkte skriva ett långt bra inlägg som ni fridfullt skulle läsa, då jag plötsligt inte hade någonting att skriva om. Vilket desperat slutar med att skriva om att jag inte har något att skriva om. Fy så genomuselt.
Jo, nu plötsligt kom jag på en sak. En fluga satte sig precis på min arm, en oerhört irriterande fluga. Har surrat omkring här och hoppat mellan mig och min bror i över en timme. Ge mig en flugsmälla. NU.


Gaaanska tuff faktiskt



Flyg fula fluga flyg, och den fula flugan flög.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0