SKAFFA VÄNNER

I sexan gjorde vi ett självporträtt på bilden och på baksidan skrev vi frågor till oss själva som vi skulle läsa när vi gick ut nian. Så nu fick vi tillbaka bilden. Jag har gjort ett oerhört fult porträtt och på baksidan skrivit:
Hur har du det?
Spelar du fortfarande basket och fotboll?
Hoppas du ritar bättre än nu, för jag är inte så nöjd med den här..
Hejdå från dig i sexan!

Hej Titti! Jag har det bra, jag spelar fortfarande basket, tyvärr ritar jag inte bättre nu...


VEM ÄR RITAD OCH VEM ÄR PÅ RIKTIGT? RÄTT GISSNING FÅR ETT PRIS!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tror att bilden till höger är ritad och bilden till vänster är riktig!!! Så otroligt lika ju, :O

2010-06-12 @ 19:02:54
URL: http://sailtheocean.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0