YAAA FACKTHIST

Det blev en riktigt lyckad midsommar till slut! Jättelyckad blev den! A, FETT LYCKAD.
Var med Emma hela dagen (därför den blev lyckad! Hihi. Nutte då vad gulligt sagt av mig!), vi var hos hennes grannar och hade det trevligt, åt middag och grejer. Sen åkte vi iväg på äääventyr. Tro mig, riktiga äventyr. 
Dagens var nog ändå att jag skulle åka på Adams korta longboard på stationen, Emma ska putta fart och jag ramlar som på ett bananskal. Ungefär som att jag står stilla på ett bananskal, inser att "juste, bananskal är ju hala!" så ramlar jag. Hm, måste sett jäkligt dumt ut. Men jag bjöd på den, alla fick sig ju liksom ett gott skratt. Det var ju det som var meningen.
Aja, idag ska jag till Täby med Madde för att hämta ut biljetterna till Eclipse. Yiha på den! Sweeeet.
Mest tragiskt just nu: Jag sitter inte vid min dator. Utan vid en datorliknande tegelsten från år 147. Därför avslutar jag detta inlägg NU.


Haha, bara gamla bilder här. Förra sommarn. GUD VAD SOMRIG BILD ALLTSÅ! DÖÖÖÖÖÖR... Höhö. Kände mig bara tvungen att lägga in nånting. Nu måste jag kila! CHINGELING


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0