15 ÅRS GRÄNS

"Och nu, scream två!" säger dom på tv:n. Får en dålig känsla och obraiga vibbar. Kommer upp stort och tydligt "REKOMMENDERAS FRÅN 15 ÅR" på skärmen. Jag funderar på om det först är reklam för energidricka. Men nä, det är det nog inte. Jag byter kanal på direkten. Må hända att jag är 15 år rent tekniskt sett, men fanimig inte psykiskt. Inte gällande filmer.
Ändå kollar jag ganska ofta på skräckisar. Men nu är jag själv, det är skillnad. Stooooooor skillnad.
När man är flera kan man hålla varandra i händerna och man sitter inte själv och skriker, det känns inte lika patetiskt. Man kollar bara inte på skräckis själv, man gör det inte. Om man inte är dum i huvudet. Det är det många som är.


Men inte jag inte. Scream 2 - Nej tack.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0