AWESOME

Trött! Helt slut! Men glad! Jätteglad!
Vann två av två matcher idag, första mot Jämtland (som förövrigt kom trea i SM), vi lekte med dom! Så himla bra vi var. Jag är stolt! Började med en ledning på först 11-1, sen 18-3, men sen slutade det 21-28, dom kom ikapp lite i slutet. Menmen! Andra matchen var mot Central, den var dock inte lika bra. Slutade typ 34-38 tror jag, vi borde och hade kunnat vinna med en jädra massa mer. Det märktes helt enkelt att vi hade spelat en match och var trötta. Men vi vann och det är huvudsaken!
Vi taggade nog bäst till första matchen också, hela laget på tio pers satt i våran tränares lilla bil och duuunkade musik. Det kallar jag att tagga på rätt sätt! :D

Bilder har vi tagit också! Dom kommer när dom kommer in på facebook, för då ser ni dom ju ändå på facebook så lägger jag in dom här också baaaara för att det ska se bra ut.


BOLLSTANÄS BASKET! Jag har #5, ohyeah!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0