BLABLABLA

Idag borde jag plugga! Men ändå... Vem pluggar på en lördag? Jag tydligen. Eller? Åh, det är tragiskt.
Innan jag började gymnasiet skulle jag inte ens övervägt saken, jag skulle skitit i det och gjort arbetet dagen efter det skulle varit inne, utan tvekan. Sådan skola var Tråsättra. Kanske därför jag älskade den så mycket. Eller va? Jag älskade inte Trå? Inte när jag gick där, men nu efteråt så inser jag att jag borde älskat den.

Nog om plugg, det är ju trots allt lördag som sagt var. Vad är planerat för idag? Åhhhh jag borde inte fråga sånt där, jag får mig själv att framstå som värsta nolifern ju.. Ja, jag har alltså uppenbarligen ingenting planerat. Förutom en rejäl frisk-kur så att jag blir frisk. Suger en aning att jag har både match och distriktsträning imorgon.

Annars så hade jag det supernajs igår, jag och Madde såg en helrandom film, "Charlie St. Cloud". Värsta känslokaosfilmen. Först blev man tårögd, sen skrattade man, sen fick man panik, sen blev man orolig och nervös, sen blev man förvirrad, sen blev man förväntansfull sen blev man tårögd igen, osv.
Sen kom Manfred Simon och Måns hit utan inbjudan. Inkräktar på min mark bara sådär. Vilket ohyfs. Närå, vi lirade lite wii och sen tog kvällen slut.

The end.


Konsten att se efterbliven ut


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0