D R Y G T !

Vi har en skoldator för att vi inte ska behöva hålla reda på papper.
Så fick vi nu ett papper på engelskan som vi ska svara på några frågor om.
Tror ni inte jag tappar bort det? Jomen det är väl la sjaelvklaert. 
Har letat som en dåre. Fan!

Update innan jag har hunnit publicera det första:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jag är ju verkligen riktigt USEL! Riktigt, riktigt dålig är jag. (Sämre än Jonas!). Jag har precis berättat om mitt missöde för mor. Hon är påväg ut i hallen för en promenad med hund. Tror ni inte pappret ligger högst upp på hallbordet? Så tydligt det bara kan bli.
Oj vad dålig jag är. Riktigt usel. Till och med sämst.

Lika dålig som kommande skämt:

Det var en gång 2 sandkorn som gick vilse i öknen och plötsligt sa den ena, jag tror vi är omringade.

Vad är det för skillnad på min fru och mitt jobb? Mitt jobb suger fortfarande efter 10 år.

Det var en gång 2 älgar som satt i ett träd, så plöttsligt störtade det en u-båt i trädet bredvid. Den ena älgen frågar den andra "vad fan va det där om nu då?" den andre svarar "jag tror han bor där"

Tog du en dusch imorse? Nej vadå fattas det en eller?


Hahaha orkar inte hur dåliga skämt det finns, jag ångrar mig, dom är helt klart sämre än mig! SÅ dålig är inte ens jag.


Alltså, ärligt, jag är fan rätt bra ändå


Kommentarer
Postat av: jONAS

Aj. Ont i hjärtat :/

2010-11-11 @ 22:46:35

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0