DET ÄR JU FRIVILLIGT

Alltså... Det finns ju både för och nackdelar med en pappa som dricker om kvällarna.
Vi börjar med att vara positiva.
Han ger mig pengar när han är sådär lagom borta. Helt utan anledning. Alltså det är ju inga stora summor vi snackar om.
... Ehm, ja, det var det positiva.
Nackdelar.
Han är JOBBIG. 100 gånger jobbigare än en femåring.
Tjaffsar, retas, stör, pratar och pratar.

Jepp. There you go. Så på ett sätt är jag nog värd pengarna. Bara för att jag står ut med honom :)


Så, kan man kalla det... Jobb?

Ps. Jag har så himla rätt. Nu ska han visa någonting om att bli piskad med en elkabel för att jag ska gå ut med hunden imorgon?! VAFAN, nu går det över gränsen!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0