DET HÄR ME TOLVÅRINGAR

Ja, på bilden om inlägget "Vart är världen påväg?!" så är det http://ellakarlsson.blogg.se & http://lisadahlman.blogg.se (AAAAH VARSEGOD TILL ALLA FEM FUCKING LÄSARE NI FÅR NU!).
Ella har skrivit om det på sin blogg, och nej jag mår inte bra över mig själv, men det är väl inte därför jag sitter och skriver om tolvåringar? Kopplar inte...
Och sen att det var ett skämt, det förstår jag inte heller. Ett skämt är typ "Två älgar var ute och gick, plötsligt blev den ena skjuten, då sa den andra "Det gör inget, min pappa jobbar på konsum"". Ett skämt är inte att klä sig som... Jag vet inte vad, och sen ta "sexiga" kort på det och lägga ut överallt så att alla tror att ni är helt... Jag vet inte vad.
OCH JOOOOO JAG VILL VISST HA FIGHT :O LÄGG AV RÅÅÅ, FIGHT FIGHT FIGHT! Om vi bloggkrigar kan vi båda bli KÄNDAAAA!!!! AAAAAAH! TA UT DIN ENERGI :)
Och nä, jag vill inte ändra på vem du är! Eller... Jo det kanske jag vill förresten

Nejmen jag skojar ju bara. Ta det med en nypa salt, jag är ingen elak person egentligen. Tror jag :| ...


Den där till höger är jag och det kan ingen ändra på även om jag så önskade

Kommentarer
Postat av: jONAS

Hahahahaha va underbart ! Alltid lika kul med griniga små barn :') julafton

2010-11-01 @ 23:45:12

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0