Dom blir ju dammiga!

Hahahaha herregud, kollade på en gammal videoblogg på Dessie (klaga hur mycket ni vill, jag vet, det är tragiskt), men i alla fall, så säger hon
"Ska antagligen sova hos min nya pojkvän sen, ni vet jag älskar ju o byta killar så jag är ju bara tillsammans med killar i typ en dag så hellre byta ofta än att byta för sällan, ni vet vad man säger, dom blir ju dammiga!"
Hahahahhahahahahaa, "dom blir ju dammiga", det uttrycket har jag inte hört förr. Vet inte om jag är efter men fan vad kul det lät, och sen med hennes tonfall också. Och sen pricken över i - "I know you love me!".
Det där var fan dagens. Haaahaha...


Min idol! Eller nää... Jag skulle aldrig svika Amy Diamond ♥

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0