FINAAAAAL!

Imorgon blir det final i Telge Open! Vann givetvis mot Uppsala, med 44-13 till och med. Utklassning kan man till och med kanske kalla det. Hääääärligt.
Sen klockan 19 spelade vi en jätteonödig match mot Södertälje, onödig varför? För att vi kommer möta dom i finalen imorgon. Matchen idag hade ingen som helst betydelse. Därför förlorade vi med sju poäng och vinner imorgon istället :) Bra plan! Vore ju jäkligt härligt att vinna imorgon, eftersom Södertälje vann SM förra året. Är redan jättetaggad! Fast inte taggad utan något annat ord för taggad jag inte kommit på än. Men det kommer. Det kommer....

Dusch nu känns det som. Nu ska jag "hoppa" inte i duschen. Ännu ett dåligt uttryck.
Hörs!

Fan vad arg jag blir, min webbkamera funkar inte. Jag som ville ta en riiiktigt svettig bild på mig. Åh!

Dock tog vi riktigt fina höstbilder med laget när vi var på "promenad". Slängde upp löv i luften och hoppade omkring. Jättesnyggt.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0