FÖR IDAS SKULL :D

Att vara sjuk är ganska kul, men man ska inte vara sjuk på jul.
Det var jag förra gången det var jul, det var inte kul.
När man är sjuk får man mer tid, och man får vila i frid.
Ungefär som att vara död fast man lever, och man slipper alla elever!
Man kan liksom göra vad man vill! Eller så kan man bara helt enkelt... Stå still.
Man kan ju bara sova! Det är det bästa som finns kan jag lova. 
Sen beror det ju på hur sjuk man är, det kan ju vara permanent så att man liksom är ett sär.
Men det kan ju också vara bra, precis som Ida, hon är sär men kan ändå glädje sprida!
Att vara sjuk har även nackdelar, som att jag inte kan vara med mina vänner som basket spelar.
Men nu börjar mina nudlar bli kalla, om jag inte äter dom måste jag ut och äpplen palla.
Det är inte ens äppelsäsong, så det är nog bäst att jag äter mina nudlar på en gång.


Kommentarer
Postat av: ida

känner mej hedrad , bara för mej lixom ;D <3

2010-11-17 @ 15:38:11

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0