Me no habla español

Jag erkänner. Jag är nog ingen höjdare på spanska trots allt.
Medan alla gjorde muntliga provet på den där jäääävla texten så bytte jag några ord med min lärare, jag förstår helt enkelt ingenting. Så istället får jag berätta lite om mig själv för honom på spanska, alltså, mer avancerat än bara det vanliga förstås. Men ändå bättre!
Så, om man är dålig på något gör man det bästa utav situationen. Som min pappa brukar säga "Vi skapar inte problem, vi löser dom" eller som jag brukar säga "Vi skapar inte problem, det finns redan tillräckligt många". :)
Nu ska vi hitta Sverige på kartan! Hmm... Någon som vet vart det ligger?


Geografi


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0