ÖÖH JAAA

1. Jag måste verkligen utvidga min musiksmak. Jag tycker väl egentligen om det mesta, men ändå spelas samma låtar om och om på min spotify hela tiden. Börjar bli lite enformigt. Måste göra en lång braig spotifylista, med musik av alla sorter! WIIHO!


2. Aaaaaaaaaaaaaah såg precis på facebook att min syster ska se SAW 3D IKVÄLL?! Jävla galning?! Är hon självmordsbenägen nu också?! Kan kanske bero på att hon gör lumpen, skulle också vara självmordsbenägen då. Hihi. Jaja, hon får väl skylla sig själv. Dum som hon är. :)

Vem ger sig in på det där? Stupiiid...

3. Rubriker. Rubriker i inlägg är ju för himla svårt alltså, vad fan är "ÖÖH JAAA" för rubrik liksom?! Åh. Hatar rubriker, man försöker komma på något klatchigt och fyndigt för att fånga läsarna, men ibland får man bara inte till den. Som idag, idag får jag inte till någonting.

Ibland får tidningarna till det dock

4. Plugga. Det är vad jag borde göra just nu. Men vem pluggar på ett lov? Jo, jag borde verkligen. För det första skulle inlämningen varit inne i fredags och jag har skrivit en sida. Obra. För det andra har jag prov måndag, tisdag och onsdag. Oerhört ohärligt!

Att se smart ut när man pluggar är bra, då... Ser man smart ut

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0