SÅNT HÄR HÄNDER FAN BARA MIG

Hahahaha, vilken dag! Ska berätta om mitt lilla missöde.
Först försover jag mig, inget speciellt. Har geografi och rullar sedan mot idrotten.
Endast min klass är i B hallen och sen när vi ska gå, jag är då bland dom sista. Då ligger inte min väska där jag lagt den. Jag hade då datorväskan som 194845 andra elever i min skola har likadan. Men ändå. Hade inga värdesaker i den som tur var. Men jag, Rebecca och Sanna går runt och letar i hela jävla sporthallen, varenda liten vrå!
Min lärare ringer skolan och dom frågar min klass om någon tagit fel, men nä.
Jag står i sporthallen i shorts och tshirt och dampar, skrattar och lite så. Jaha, vad fan gör jag nu?
Mamma har ingen bil, hon kan inte hämta mig.
Så kommer Roger, andra gympaläraren. Frågar om jag vill ha skjuts hem, hahahahahahahaahahaaa så han skjutsar hem mig. Lite lagom spänd tystnad i bilen sådär, jag ville ju bara asgarva typ hahahaha. HAHA, närå.
Precis när jag kommer innanför dörren hem så ringer Christer, husfar på skolan. "Hur mår du titti?" "Vad hände?" hahah verkligen förstorar upp saken, sen får jag snacka med min mentor Jonas också, han ba "ja men vi får ju polisanmäla det här" Jag typ "NÄÄäeäeäee det behövs nog inte asså, hade inga värdesaker, bara mina kläder liksom.. Och den kanske kommer fram imorgon eller så" Han envisas och säger "jooomen ändååå" hahahaha.
Vi lägger på och jag sitter här och skrattar för mig själv. Fyfan va random situation.
Tror varenda lärare på den där jävla skolan känner till mig nu.
Först gick det typ rykte om att jag inte trivdes i skolan och lärare jag inte ens känner frågade hur jag mådde o grejer, och så gick jag ju till syv typ varje dag. Nu går jag även till skolsyster rätt ofta och grejer, haha.
LOL kan jag nog avsluta detta med.


Och så en passande bild.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0