SCREW VERKLIGHETEN

Jag drömde världens näst bästa dröm inatt. Bästa drömmen jag haft var för någon vecka sedan.
Men nattens dröm var nästan lika bra. Störd dröm, men bra. Det roliga var att den fick mig att sova längre. Jag drömde, och man är ju så inne i drömmen, så inne att man tror att det är verklighet, och jag visste att jag inte ville vakna. Så jag fick mig själv att hålla mig kvar i drömmen, men till slut spricker den, man vaknar, och man känner hur man plötsligt hatar verkligheten.
Det är konstigt hur en person kan, ändå, betyda så mycket utan att ha en aning om det. Och då menar jag - iiiiiingen aning. Skumt. Åh jag vill tillbaka till drömmen. :')



Här dagdrömmer jag. En annan sorts dröm.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0