SOM EN GOTT OCH BLANDAT PÅSE

Lakrits är förskräckligt äckligt men det andra är gott!
Jag gillar inte att missa träningar för att jag är sjuk. Låter så mesigt. Alltså, jag vet ju att jag inte kan rå för det. Men man får ju typ skuldkänslor ändå. Hate it. Hatar att skicka smset "Kan tyvärr inte komma idag, är sjuk".
Det suger verkligen. Menmen, var väl helt ok att missa matteprovet idag i alla fall. Dock inte därför jag är sjuk, utan jag är det faktiskt. Hähä.
Bara jag är frisk på Söndag då vi har match på morgonen och distriktsträning på kvällen. Viktiga grejer hörrni!
Nu blir det nudlar och en till film! Livet som sjuk har sina fördelar också! :D


Lägger in en jätteopassande bild från någon gång för ett tag sen! Den blev slumpartat framvald för att jag inte hade något bättre att lägga in. Tyckte ni skulle få njuta av detta underverk i form av mig!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0