SVERIGES SKÖNASTE FAMILJER

Har tyvärr inte sett programmet en enda gång. Men nu rullar det framför mig på tvskärmen, dock pluggar jag så kollar inte nu heller. Jaha nu slutade det också.
Men! Vet i alla fall att familjen Blad är med. Och oj vad jag diggar dom! Dom måste ju typ vara sveriges skönaste familj. Lagom stolt är jag även för att ha haft kontakt med Levi Blad.
Jepp, och vart om inte på PLAYAHEAD! Wooho! Snackade en del med honom på den tiden, hahaha. Han har ju varit med i Lilla melodifestivalen också, höhö. Känner mig cool. Eller? Nä.
Hahaha fast han har ju gjort skönaste videon som jag la ut på facebook och taggade honom i, hahahaha.


SKÖN

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0