TÅRÖGDA GREJER

Sitter och nördar vid datorn. Hittar tillbaka till gamla videos. Man blir alldeles tårögd...


Så himla... Åh! Breathtaking! Att hon är den sötaste personen jag sett är ju också en bonus.

Sen kollade jag på Susan Boyle. Så himla cool kvinna. Jag beundrar henne. Att hon var stark nog att inte bli sänkt av alla jävla bitchblickar som gavs hit och dit innan hon börjar sjunga. Vid första tonen hon tar skäms alla. Hon är ett livs levande bevis på att man aldrig ska ha fördomar. Alla blev så himla ägda.
Åh, hon är så JÄKLA bra!

Dock är alla jävla videos med henne "inbäddning inaktiverad på begäran", så det går inte att lägga upp dom här.
Men http://www.youtube.com/watch?v=X9whxWNI7bE&feature=related funkar ju också.



Här dör man ju lite. Här börjar man ju böla på riktigt.. :')
NEEEEJ! Läste kommentarer, är den lilla flickan död?! Åh, låt det bara vara påhittat :'| ..


Christian the lion! Hahaha nu storgråter jag på riktigt! Finaste videon som finns. Helt klart. Definitivt.

Det var allt för mig. Gråt lite nu.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0