TJUVLYSSNAT!

Hahaha, jag älskar fan tjuvlyssnat.se! Man känner sig så smart. För folk är så himla dumma! :D
Sen är det ju vissa som bara är sköna också. Och barn, barn är ju för underbara!

Det är mitt i morgontrafiken och plötsligt slutar allt i bussen att fungera och den stannar tyst.
Gymnasiekille: Denna bussen är som Windows. Man tror att allt äntligen fungerar så plötsligt krashar den.

En man ~35 pratar i sin mobiltelefon.

Mannen: Då ses vi vid sjutiden då? Bra, hej. Vänta, jag har ny kod. 6018 (mannen ser sig omkring och skrattar). Nu kan hela McDonald's min portkod. Det var nog på grund av mig vi fick byta. Jag gav den alltid till massa uteliggare för att jag tyckte synd om dem.

En pojke ~3 har bakat en sandkaka. Han håller stolt upp den mot en av förskollärararna och ber henne att smaka.

Förskolläraren: Mmm! Vilken god kaka! Vill du smaka lite också?
Pojken: Jag äter inte sand.

En kille ~ 14 står vid tv-spelen som är vid kassan och ser fundersam ut.

Killen: Ursäkta, har ni playboy här?
Damen i kassan: Du menar gameboy?
Killen (ser förvirrad ut): Ja… just det!

En man ~40 står vid biljettkassan och ska betala inträde.

Biljettsäljaren: Ska du betala med kontanter?
Mannen säger ingenting utan pekar bara på sitt öra. En kvinna ~40 som står bakom honom i kön sträcker sig fram till biljettluckan.
Kvinnan: Ursäkta, men han är döv.
Biljettsäljaren: Oh, I'm so sorry. Are you gonna to pay in cash?

En mamma ~35 och hennes dotter ~5 står vid kassan. Mamman håller precis på att betala.

Dottern: Mamma, jag tycker om dig jäääättemycket!
Mamman: Åh, jag tycker om dig också älskling.
Dottern: Men jag tycker om RisiFrutti mer!

Fyra pojkar ~7 sitter på bussen med två vuxna. "Ledarpojken" kommer på en idé.

Ledarpojken: Tandvickningstävling! Försten att tappa en tand!
En stunds tystnad, varpå alla pojkarna börjar vicka på sina tänder.
Ledarpojken (stannar upp att vicka och skriker): Den som vinner får en glass! Och av glass får man hål i tänderna, då får man försprång till nästa tandvickningstävling.
Alla fortsätter att vicka frenetiskt på tänderna.

En pojke ~4 och hans mamma sitter på en bänk och väntar på bussen.
Pojken (sjunger): Manboy manboy, you can call me manboy… I don't care I…
Det blir tyst i fem sekunder.
Pojken: Mamma…
Mamman: Ja?
Pojken: Manboy suger.

Två tjejer ~16 sitter och väntar på bussen.
Tjej 1: Jag har tänkt berätta en grej för dej ganska länge nu…
Tjej 2: Öh, okej. Vadå?
Tjej 1: Jag är gravid!
Tjej 2 (hysterisk): VA? Seriöst? Du kan inte mena allvar, när ska du föda barnet?!
Tjej 1: April april…
Tjej 2 (förvånat): VA? Den här månaden?? Din mage har ju typ inte växt nåånting, du måste kolla upp det där…


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0