FaCkLaN

Idag är det snö. Idag får man bereda sig på minst tjugo minuter sena bussar.
Hälsningar SL.

Närå. Eller jo men inte hälsningar SL. Hälsningar Titti.
Men! Inga problem, får skjuts till träningen idag mä. Riktigt sweet. Carro är frisk! Riktigt sweet. En bra flicka att utnyttja. Nejdå!

Btw! Vi ska på bio imorgon med skolan. På FACKLAN! Finns det ens? Trodde definitivt dom hade gått i konkurs! Åkersberga centrum. Facklan. Det funkar inte!
Så blir jag lite förnedrad när jag tänker på det också. Har en del minnen därifrån jag liksom har... Förträngt.
Kommer få flashbacks imorgon. Fruktansvärda bilder som kommer upp till ytan.
Antar att jag måste berätta nu.
Det hela började en solig dag, i sjunde klass... Eller i åttan kanske? Hm. Vet inte. Yeye! Vi skulle på bio med skolan i varje fall. Kommer ej ihåg filmtiteln men det var en tjej som hade sex i en höstack i alla fall. Tror jag, annars borde jag börja oroa mig för min fantasi.
KOM TILL ÄMNET -
Jag satt helt oskyldigt i min biostol då Linus som sitter bakom börjar tjata om att min stol är trasig. "Klaga inte på min stolt!" snäser jag åt honom. Det händer något romantiskt och bra i filmen så alla börjar applådera och bli helt hysteriska, jag som alltid ska överdriva, hoppar bokstavligen upp och ner i min stol och applåderar livligt.
KABOM.
Min stol går sönder och jag landar på marken med stolsitsen.
Happ. Stolen var uppenbarligen trasig.
Hela bion brister i skratt, om det var åt eller med mig är en annan historia.
Dock skrattade nog jag mest av alla. Det var faktiskt väldigt roligt måste jag medge.


Felix min gode vän!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0