LITE SOM THOMAS EDISON

Jag känner mig så djup just nu. Så vi skriver om något väldigt oseriöst.
Typ... Sköldpaddor. Finns dom ens? Hehe. Klart dom gör. Turtles ni vet? Coola ju.
Så kan vi dra ett ord om... Myror. Tänk hur många som måste dö hela tiden? R.I.P alla myror. Gud. Jag är en mördare. Tänk hur många småkryp man dödat? Härligt! 
Eller så kan vi ju nämna saccosäckar. Vi hade tre st förut. Dom är ju roliga. Undra vart dom tagit vägen..
TV:n. Alltid samma problem när jag är hos pappa, vi vill aldrig kolla på samma sak. Där har ni orsaken varför jag sitter vid datorn oavbrutet när jag är hos far min. DISCOVERY CHANNEL?! Kom igen för-i-hel-vet-e!
Ja, varför inte diskutera dassboken när vi ändå håller på. Dassboken? Vem kommer på den idén? Skön snubbe. Dassboken. Ja jag säger då de!

The end of the story of my life.
Tjingeling


Jag skulle kunna uppfinna... Superfräsklipparn. Maskinen som klipper gräs själv. Självständiga apparater, det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0