VEM ÄR HJÄRNAN BAKOM FILLE O FREDDAN?

Den som kommer på grenarna i "Vem kan slå Filip & Fredrik?" måste ha bra livlig fantasi. Vilken jäkel!
Alltså, ändå, vem kommer på att spela fotboll med blåsgrej och badboll? Underbart!
Vilken kille. Eller tjej? Ja, det kan ju lika gärna vara en tjej! Skulle kunna vara jag. Eller nja, jag har inte så värst livlig fantasi faktiskt. Tyvärr.
Men ändå. Han kommer hamna på min idol-lista. Ska bara kolla upp vem det är. Tar nog och ringer freddan, vi är ju kåmpizar han & jag.


Vem ligger bakom detta underbara, fantastiska, kärleksfulla radarpar?

Ps. Mamma envisas med att ha dörren öppen när hon talar i telefon och röker (den jäveln). Ingen som tänker på mina stackars fötter i det här huset...

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0