When nothing goes right... Go left

Okej! Nya tag! Ska försöka sluta sprida dålig energi vilket jag gjort i några månader nu! Närå, det där var kanske att ta i. Jag har inte pluggat någonting till något prov eller inlämning som kommer närmaste veckan, har ägnat mig åt ÄNNU tråkigare saker! Men lika glad är jag ändå! Eller nä men jo fast kanske eller jaaaaa hej! Nu kom katten också! Den é söt! !!
Okej lugna dig. Mig. Lugna mig.
Ehm... Pinsam tystnad :$


Förresten! Jag älskar mobilbyrån. Dom lagade min mobil på en dag, EN DAG, så nu får jag hämta den när jag vill :D Dock måste jag åka till zinkensdamm, inget man gör varje dag. Men så himla värt! Mobilbyrån - de é grejer de! Och då säger jag det här utan att ta betalt.
Gammal bild, älskar bakgrunden, förstår inte hur jag kunde byta. Hatar mobilen, förstår inte hur jag inte kunnat byta. Närå, nu ska vi inte vara sådana. Mobilen är helt ok. Förutom att den inte funkar.. Men nu gör den! Hoppas jag.
MEN SLUTA SKRIVA FÖRIHELVETE
Hejdå! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan följa med dig och hämta ut din mobil om du åker med mig till kista och köper berlock ! :D

2010-11-08 @ 11:35:24

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0