YEP, THAT'S LIFE

Så var man lämnad ännu en gång. Tvillingarna har nu satt sig på bussen hem mot Sundbyberg för att lämna mig här framför tvn i höstmörkret. Ont i huvudet idag igen, helvete. Träning idag igen också, 1930 kör vi!
Telge open i helgen, dags att börja tagga till! Tagga? Var kommer det från egentligen? Dagens fundering.
Nä, nu ska jag fortsätta göra ingenting. Nice.

Min webbkamera funkar inte. Det gör mig lite ledsen. Ganska mycket ledsen faktiskt.


Hahaha, absolut första bilden jag tog med min käre webbkamera. Jag var så lycklig över min nye dator. Ja, det var lycka det.. :') Hahahaha jag vet inte varför jag lägger ut den här... Troligen pga av bildbrist, hahahahahhaha......... Kul? Nej. Hej

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0