ANTAR ATT NU NÄR JAG ÄR KÄNDIS

Kanske jag borde presentera mig själv för er nya läsare!
Jag är en nolifer på 15 vintrar som på fritiden tycker om korta promenader (lathet är en egenskap) och mysiga hemmakvällar, ja, jag tycker även om basket och att umgås med mina vänner.
Jag går första året på gymnasiet i ett nyrenoverat gymnasium (man går ju inte i nån äckelskola liksom! Lite finare & Lite bättre. Nu när man är känd menar jag.), i den lilla hålan Åkersberga, ja, jag bor i Åkersberga också, en liten håla som sagt var.
Jag har skilda föräldrar och tre syskon som är mongo allesammans, jag hade tur :) Drev, dom är rätt schyssta faktiskt! Jag har även en hund som heter Teddy och luktar illa, och tro mig, jag menar det, låt honom inte andas på er... Och så två katter också, fast dom kommer och går som dom vill.
Hmm.. Vad vill ni mer veta? Jo juste, det här med headern, många tycker bara den är ful, men om ni tänker efter, så är den riktigt cool! DET ÄR EN SMILEY, för er som inte fattat.
När vi ändå är inne på bloggen så kan jag även tala om att ni får ta allting jag skriver med en nypa salt, jag är ofta väldigt ironisk av mig, ett desperat försök till att verka rolig kan man nog kalla det. Vet inte riktigt om jag lyckas, men LITE i alla fall kanske. Bara liiiiiite. Jag lägger inte ner speciellt mycket tid på bloggen heller, är ingen proffsbloggare även om jag förstår att ni tror det! Läggs ofta in bilder från en webbkamera med, typ, 0 megapixel och jag har väl inte världens bästa update, men gott folk - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Nu ska jag sluta skriva, hälften av er kommer säkert inte orka läsa detta ändå... Synd, för ni missar något!

Och för det sista... Dude, I'm a gangster

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0