ATT RIMMA PÅ SKOLAN

Att skolan har börjat tycker ingen är kul, jag skulle fan hellre resten av mitt liv springa i ett ekorrhjul.
Vi alla är nog överens om att skolan suger, alla lärare ba' ljuger.
Dom säger att du en utbildning får, men man lär sig ändå inget, så hur tror dom det går?!
Nu har man börjat gymnasiet också så det är ju tråkigt, fast alltså, de é inte så pjåkigt!
Skoja! Det va typ lika sant som att jag har en papegoja..
Höjdpunkten med skolan är ledighet, då bara äter man och blir fet, och nu sitter jag här och leker poet.
Skulle göra vad som helst för att slippa till skolan gå, och om jag då skulle vara tvungen skulle jag lärarna slå!
I för sig så är min skola ny, men det är ändå extra deppigt nu på hösten eftersom man måste använda paraply..
Fast jag hatar skolan i alla väder, och ärligt talat, den inte en enda människa gläder!
Så nu avslutar vi detta med att skolan hatar vi alla, och jag önskar att jag från taket på den kunde falla...
Vilket betyder att skolan gör mig självmordsbenägen, ett annat sätt är ju att lägga sig på järnvägen.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0