BLÄK

Känns som att bloggen blivit annorlunda sen jag började skolan. Deppigare. Haha, seriöst bara deppinlägg nu mera.
Lösenord också, skönt, kan inte så många läsa. Inte för att det var det innan, men nu är det ännu färre.
Ni tror säkert jag deppar ihop för att ni ska tycka synd om mig och att jag vill ha uppmärksamhet, i så fall har ni JÄVLIGT fel. Jag tänker inte sluta skriva vad jag känner och tycker heller för att ni tror det, för ärligt talat så bryr jag mig faktiskt inte ett skit om vad ni tror. Kaxigt. Haha.
Det där jävla klassbytet är så sjukt segt, det händer aldrig någonting. Jag vill bara bort från skolan, eller ja, byta klass. Men det är så himla frustrerande att jag verkligen inte kan göra någonting för att någonting ska bli bättre! Finns ingenting jag kan göra. Bara stå ut, och inte ens det gör jag.
Hehe, ännu ett deppinlägg. Men det tar liksom över mitt huvud och mina tankar, då blir det så.
Och musik. Musik bestämmer verkligen stämningen.


Dreams are coming true, standing here with you...

Så jäkla fin låt. Sjukt gammal men sjukt bra, älskar gammal musik, och så ger den ju så mycket minnen.

 
Daniel Lindström - Coming true

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0