Dagens fail

Nu ska ni få er ett gott skratt... Just eftersom att "skadeglädjen är den enda sanna glädjen".

Nu när jag höll på att kika omkring på Björn Gustafsson så fann jag en artikel i aftonbladet att han varit med i en fransk film, "Les grande personnes".
Blev givetvis öööverlycklig och kollade en snutt på youtube, han var med en hel del! Gud så roligt!
Carro tycker också mycket om Björn så jag skrev på facebook och ja vi blev så glada och den har biopremiär 5 december då skulle vi se den, tjoooho tyckte vi. Sen kollade jag runt lite mer ooch... Ja, jag fann att den hade biopremiär 5 december. 2008.
Nu återstår en fråga - VARFÖR SA INGEN NÅGOT DEN 5 DECEMBER ÅR 2008?!
Happ, blir väl till att försöka hitta någonstans att ladda ner den, den verkar dock inte vara så populär... Vilket jag absolut inte förstår!


Bild från filmen :D

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0