ETT RIM TILL ERICA LARSSONS ÄRA

Erica! Du är bra sällskap när man är på Ica.
Det där rimmet var mest fantasibrist, känns som att det här kommer bli ganska trist..
Jag kommer för detta rim bli förnedrad, och allt jag ville var bara att bli hedrad!
Äsch, istället tänker jag nu dig vara taskig mot, du kanske borde ta detta som ett hot..
Tänkte bara säga det att du suger, fast äsch, du duger.
Dina ögon är mörka som te, med dom kan du inte se.
Du luktar förfärligt, alltså, helt ärligt.
Du är rätt kort, och allt du säger är sjukt torrt.
Erica är alltid snäll och villig, 149kr, alltså ganska billig!
Eftersom mitt intresse för dig försvunnit allt mer, kan jag bara konstatera
Nästa år behöver jag inte något rim till dig investera
Jag känner mig just nu rätt dum, du sitter säkert och gråter på ditt rum..
Ska väl försöka ge mig in på att vara lite gullig, fast asså, du är ganska mullig..
Haha dreeev, men alltså jag har problem med att vara seriös, helt ärligt så är du en söt liten tös!
Lika kul som ful! Herregud seriös var det, du är galet fet! Nej oj jag menade såklart het.
Du läser säkert detta rim i all din iver, och hoppas in i det sista att jag driver.
Jag driver givetvis, du är faktiskt en riktigt rolig kis!
Tycker om att du är störd, och att jag med dig ska bli överkörd.
Du är en fantastisk kvinna, en dag en lika bra man du kommer finna!
Jag önskar dig nu all lycka, vad du än om detta rim kommer att tycka.

Ps. Jag är ledsen att detta rim blev som det blev, eftersom det mest var en massa skit jag skrev..


Jag älskar dig! Hare gött hej


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0