FIT FOR FIGHT!

Haft träningsdag med BSK idag, helt ooooook! 12-17 och typ mellis i en halvtimme, så tränat i fyra och en halv timme! Låter kanske jobbigare än det var, haha..
Yeye, nu ska jag DUSCHA (Oj så välbehövligt), luktar inte speciellt gott. Bara så ni vet liksom!
Sen ska jag möta Emma, någon som är förvånad? Troligtvis inte. Hon och jag insåg igår att hon står med i 99% av inläggen jag skriver. Coolt va? Folk går liksom fram till henna på stan o ba "Du är tittis kompis ju! OOOOOMG! KAN JAG FÅ AUTOGRAF? Och hälsa titti! HON ÄR BÄST :D"
Hehe... Så kan det gå!

Heejdå foolket, heeeeej duschen!


Tessan var hemma i helgen (från lumpen). Hon hade med sig sin militärjacka. DETTA ÄR ALLTSÅ ÄKTA GREJOR!
Hahahahahahahahah. Oj vad trött jag är, hoppas duschen väcker mig. Random. CIAO

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0