FÖR DE É LAN IDAG, JA DE E LAN IMORN

Har lunchrast, vi sitter och lanar. Så jävla najs! JAG BA' KÖTTAR SÖNDER ALLA NINJOR PÅ WOW
drev
Hatar wow. "WORLD OF WARCRAFT". Come on? Facebook is the shit. Hohoho.
Annars då? Har mentorstid och samhällskunskap kvar, låt denna dag ta SLUT.
Sen ska jag hem och vara hemma i tjugo min och sen tillbaka till centrum och träffa Anna, vad är grejen med att vara hemma i tjugo min?! Onödigt. Men behövligt. Ska hämta alla basketbollgrejor eftersom jag drar dirr till far på lördag morgon för att sen dra vidare på match!
Okej. K/CARE. Förstår att ni bryr er, tack ♥



Åh, så sjukt coola. Verkligen har status liksom, vi var så populära på den tiden.. ♥


Kommentarer
Postat av: 9december

vi var schnygga !

2010-09-24 @ 13:11:35
URL: http://9december.devote.se

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0