Gilla läget, men det känns rätt omöjligt för tillfället

Kan det gå mer fel?

Jag har hamnat i fel klass, enligt mig. Skulle så gärna vilja byta till B, det är verkligen mer MIG. Jag skulle passa in så mycket bättre där. Jag hör inte hemma i min klass.. Jag är som en fisk som simmar i fel fiskstimm.. Drev, det där var random/wierd.
Åh, så mycket jag vill skriva men inte kan! Kan bli rätt fel om fel person/er läser liksom, ni förstår situationen? Ne, kanske inte. Eller kanske. Who knows..
Har nu planerat att jag med sällskap från B klassen ska gå till syv och be på mina bara knän och bryta ihop. Bra planer det där.
Jag och Emma hade ett litet deeptalk idag, har fått lite biverkningar skulle man väl kunna säga.


Om jag fick min önskan uppfylld, så skulle vi gå i samma klass. Då skulle det inte spela någon roll vilken klass det än var.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0