GODNATT, FÖREVIGT

Sköööööön träning med BSK idag. Kändes lite som gamla goda tider. Komma bort lite från verkligheten och ha full fokus samtidigt som man bara njuter, av spelet och av folket. Jobbigt men roligt. Så det ska va.

Sitter liksom lite mitt i en stor fet smörja just nu. Vill bara somna inatt och stanna där. Vakna kanske, men inte röra mig. Koma, typ. Eller bara gömma mig under täcker föralltid.
Vill inte till skolan. Skrev förut att det inte var riktig ångest, men undrar om det inte börjar närma sig.
Drömde inatt att jag inte kunde komma på träningen för jag skulle in på psyk.. Då känns det liksom som att det börjar gå utför.

Lyssnar på bra deppmusik som försöker vara peppande. Good luck.

Det är svårt att sluta gråta
Det är lätt att tappa tron
Det är svårt att acceptera,
att man älskar fel person
Ett steg i taget,
ur den ensamma ensamhet
En dag närmare,
den sanna verklighet
Ta tag i situationen
Stick ut och passa på
Tänk på solen,
när dagen den känns grå


You think that I wanna run and hide
I'll keep it all locked up inside
I just want you to find me
I'm not lost, I'm not lost, Just undiscovered
And when we're alone we are all the same as each other
You see the look that's on my face
You might think im out of place
Im not lost, no no, just undiscovered

Jomen jamen godnatt då. Dock inte godmorgon imorgon. Äcklig jävla skitmorgon kommer det att vara! YEY
Här är vi positiva. Nej, inte längre. Jag försökte, men har gett upp.



Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0